Wie wij zijn

De Koninklijk Erkende Vriezenveense Harmonie is een muziekvereniging binnen de gemeente Twenterand die is opgericht op 1 januari 1920. Ons statutaire doel is: ‘Het beoefenen van de instrumentale muziek en het bevorderen van de toonkunst', oftewel: het verzorgen van muziekopleidingen, het aanbieden en ontwikkelen van opleidings- en jeugdorkesten, het initiëren van of het meewerken aan publieke evenementen en sociaal maatschappelijke projecten, het uitvoeren van concerten en het deelnemen aan concoursen. Onze missie is om onze leden en leerlingen te ontplooien op muzikaal en cultureel gebied, om daarmee een belangrijke culturele, sociale en maatschappelijke te vervullen in onze omgeving. De Koninklijk Erkende Vriezenveense Harmonie doet er daarom toe in haar dorp en daar buiten. Ze verzorgt haar eigen muziekopleiding binnen haar onderkomen ‘Odeon’.

Bestuur & organisatie

Het bestuur van de Vriezenveense harmonie bestaat uit 6 personen van wie de voorzitter, penningmeester en secretaris het dagelijks bestuur vormen. Samen met de orkestmanagers (A/B orkest/slagwerkgroep) vormen zij het bestuur en management. Daarnaast zijn vele commissies actief, zoals de oliebollencommissie, PR en communicatie, jeugdbestuur en de feestcommissie.

Bestuursleden

Functie

René Lemans

voorzitter@vriezenveenseharmonie.nl

Nadja Sanderman

penningmeester@vriezenveenseharmonie.nl

Bastiaan Koerssen

secretaris@vriezenveenseharmonie.nl

Marianne Bosch

Opleidings-coordinator

m.bosch@vriezenveenseharmonie.nl

Gerdien Wichers

PR

Arjen Muis

Algemeen Lid

Declaratieformulier

Heb je kosten gemaakt vanuit een commissie voor bijvoorbeeld een concert of andere activiteit? Download het declaratieformulier en stuur deze samen met een foto van de bonnetjes naar penningmeester@vriezenveenseharmonie.nl.

Download het declaratieformulier