27 april 2023 - Koningsdag Vriezenveen

Zondag 7 mei 2023

27 april 2023 Koningsdag Vriezenveen

Een geweldige opkomst, een heerlijk zonnetje en een goede sfeer! De nieuwe stichting Koningsdag Vriezenveen, met daarin afgevaardigden van de Vriezenveense Harmonie, Theater Stroef, de Scouting Admiraal Kruys Groep, Dos’37, Historisch Museum Vriezenveen en derden kijkt trots terug op afgelopen Koningsdag. Nadat het officiële gedeelte (vlaghijsen, toespraak burgemeester, Wilhelmus) was afgerond op het Tilanusplein, vertrok de stoet met de Vriezenveense Harmonie en versierde kinderfietsen voorop naar het DOS’37 terrein waar een vol programma in elkaar was gedraaid voor het hele gezin. Er was muziek, theater, dans, de kleedjesmarkt en nog veel meer, inclusief een tokkelbaan voor de kleine waaghalzen. De foto’s spreken voor zich, zie de facebookpagina van Koningsdag Vriezenveen. Henk Aalderink zorgde voor een mooie registratie, zie hier:

Registratie Koningsdag Vriezenveen 2023

Mede-organisatoren, vrijwilligers en bezoekers: bedankt en tot volgend jaar!