Opleidingen

Opleidingen

De Vriezenveense Harmonie biedt met haar vakdocenten muzieklessen aan voor iedereen in Vriezenveen. Voor elk instrument is een gediplomeerde docent beschikbaar, met een afgeronde opleiding aan het conservatorium voor het betreffende instrument. Een leerling kan een opleiding volgen voor de volgende instrumenten: viool, dwarsfluit, klarinet, saxofoon, hobo, fagot, trompet, hoorn, euphonium, trombone, bastuba en slagwerk.

De slagwerkopleiding bestaat uit 3 verschillende disciplines: ongestemd slagwerk (trom, drumstel), gestemd slagwerk en melodisch slagwerk.

Bovendien zijn keyboard en viool lessen mogelijk in Odeon gegeven door prive docenten buiten de Vriezenveense Harmonie om.

De lessen vinden wekelijks plaats in Odeon en het rooster wordt door de docent aan het begin van het seizoen gecommuniceerd in overleg met de opleidingscoordinator.

Meer weten over de docenten en de opleiding? Klik dan op een opleiding hieronder!

Tarieven

De contributie-, lesgeld- en instrumentenhuurtarieven zijn afhankelijk van leeftijd (jonger en ouder dan 18 jaar) en of je alleen leerling of ook lid bent. Leerlingen worden lid van de Harmonie wanneer zij in één van de onderdelen van de vereniging spelen (vanaf B-orkest, B-slagwerkgroep en VH-specials). Als lid van de harmonie krijg je korting op de lesgelden en instrumentenhuur. De details vind je in onderstaande tabel. In ons informatieboek staan nog meer details, ook met betrekking tot bijvoorbeeld examenbijdragen en theorielessen.

Opleiding

Leerlingen

Leden

AMV €19,- per maand / €190,- per jaar -