Logo Vriezenveense Harmonie

Divider
Dinsdag 19 december 2023

Bestel nu je kaarten

Een feestelijk nieuwjaarsconcert in Vriezenveen!

We nodigen je uit om samen het nieuwe jaar in te luiden met een spetterend nieuwjaarsconcert. In een sfeervolle Grote Kerk doet het A-orkest dat ondermeer met de Carnival Overture van Dvořák en de Radetzkymars van Johann Strauss. Ook brengen we het speciaal voor ons geschreven ‘Keystone’ in première, een indrukwekkend werk over de bouw van ons Odeon (en de vereniging). Met solisten Melissa van Voorst (klassiek sopraan) en Henk Linker (organist) wordt het een prachtige avond.

Het concert begint om 20:00 uur en kent geen pauze. Deuren gaan om 19:15 uur open. Na anderhalf uur proosten we met elkaar op het nieuwe jaar! De prijzen zijn:
Toegangsprijs regulier: €12,50 Toegangsprijs voor jeugd tot en met 12 jaar: €7,50

Bestel nu je kaarten!

Bestel nu je kaarten