Zomer Top 4

Woensdag 20 september 2023

1.Zomerconcert

14 juli, 2023

Vandaag was het tijd voor de A-onderdelen om het jaar af te sluiten. Eerst bij Leemans starten om het Oosteinde af te marcheren, waarna het slagwerk en het orkest een afwisselend concert gaf bij IJsclub De Eendracht.

Er waren ook combinaties, de trombones waren een perfecte formule 1 wagen tijdens de uitvoering van het formula 1 theme van het slagwerk.

Het weer werkte mee, het publiek was in grote getale aanwezig; kortom, het jaar is goed afgesloten.

2. Slagwerkworkshops

VBW;

Een andere kant van de VH. Dit jaar zijn door de jeugdige slagwerkers zelfs workshops gegeven. Dit was al te zien bij RandRock(foto 1), maar nu is er ook een programma gemaakt en uitgevoerd bij de VakantieBijbelWeek. 3 verschillende workshops zijn uitgevoerd, waaronder een dirigentenspel en het maken van eigen instrumenten!

3. Tuinconcert

De VH specials heeft het jaar afgesloten op in een intiem tuinconcert. Zij konden laten horen hoe het muziek maken gaat op de JP Van de Bend stichting. Bewoners & enthousiastpubliek konden vanaf het balkon of in de tuin luisteren naar onze opkomende talenten.

4 Kamp

8 September, 2023

Het jeugdbestuur nam alle jeugd mee op`Safari Summercamp`! 45 kinderen gingen op de fiets naar de Arendshorst in Ommen om 2 dagen lang volop spelletjes te doen en te strijden voor de titel: De Koning van de Steppe.

Vindt de fotos hier.